زیبایی و سلامت

  • ۰
  • ۰

افرادی که به صورت مادرزادی لب های کوچکی دارند یا به دنبال بزرگ کردن لب و حجیم کردن آن هستند، مستعدترین افراد برای فرم دهی و برجسته کردن لب با تزریق ژل لب هستند.

مساله ای مهمی که باید در مورد بزرگ کردن لب با تزریق ژل لب باید بدانید این است: ژلی که قرار است برای خود تزریق کنید، از چه ماده ای ساخته شده است؟

این تصور که تمام افراد با انجام فرم دهی لب نتیجه خوبی خواهند داشت کاملا اشتباه است، در بسیاری از افراد، نتیجه بزرگ کردن لب همیشه خوب و راضی کننده نخواهد بود، به این دلیل که این افراد خود یا لب های حجیم دارند و یا عدم تقارن آنها مربوط به لب ها نمی باشد، به همین دلیل پزشک پس از معاینه به شما خواهد گفت که تزریق ژل لب در مورد شما توصیه می شود یا خیر؟

بزرگ کردن لب با تزریق زل لب

آیا بزرگ کردن لب با تزریق ژل لب درد دارد؟

در برخی از مطب ها فقط با استفاده از کرم های بی حسی موضعی تزریق ژل صورت انجام می شود، بله در این حالت بزرگ کردن لب درد زیادی دارد و معمولا خیلی از افراد دیگر تمایلی به تزریق ژل در آینده نخواهند داشت، ما در این مطب فقط با استفاده از بی حسی کامل عصب ناحیه لب، تزریق ژل لب را انجام می دهیم به گونه ای که اصلا احساس نخواهید کرد، این شکل از تزریق معمولا کمی مشکل تر است.

پروتز لب؟ تزریق ژل لب ؟ یا بزرگ کردن لب با چربی؟

  • در ابتدا به طور خلاصه باید تفاوت انواع ژل ها را بدانید:

در حال حاضر پرطرفدارترین نوع ژل برای تزریق زل صورت همان ژل های هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید نعمتی است که به صورت خدادادی در بدن ما وجود دارد. این ماده در لایه الاستین پوست و ذجاجیه چشم ما مانند یک اسفنج، وظیفه حفظ آب را دارد، جالب است بدانید با بالا رفتن سن، اصلی ترین دلیل نافرمی لب ها، همین از دست رفتن هیالورونیک اسید و به دنبال آن آب پوست است.

میزان ماندگاری ژل های هیالورونیک اسید چقدر است؟

ژل های هیالورونیک اسید حدودا شش ماه الی یک سال ماندگاری دارند و پس از آن رفته رفته به صورت طبیعی جذب می شوند و باید تمدید شوند. مزیت دیگر این ژل ها برای بزرگ کردن لب ها این است که اگر پس از تزریق به هر دلیل پشیمان شوید یا از نتیجه حاصله راضی نباشید با تزریق یک آنزیم کاملا به حالت اول باز می گردد (تزریق این آنزیم هیچ عارضه ای ندارد).
فرم دهی لب با تزریق ژل لب

بزرگ کردن لب با ژل های ماندگار

ژل های ماندگار اکثرا از ترکیبات پلی آکریل آمید ساخته می شدند و به دلیل ماندگاری طولانی بسیار وسوسه انگیز بودند؛ اما متاسفانه نتیجه برجسته کردن لب با این ژل ها معمولا عفونت، حرکت و غیره خواهد بود. از طرفی به هیچ عنوان قابل جذب نیستند و باید به روش جراحی تخلیه شوند. استفاده از  ژل های ماندگار به دلیل عوارض آن در تمام دنیا منسوخ شده است، اما متاسفانه به دلیل ذهنیت “یکبار هزینه تا آخر عمر” هنوز درخواست برای این استفاده از این نوع ژل ها در حجیم کردن لب هست و انجام هم می شود.

  • ۹۶/۰۸/۱۰
  • لیدا مدنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی