زیبایی و سلامت

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


بسیار سوال می شود که علت تفاوت هزینه لیزر موهای زائد چیست؟ یا چرا من با دستگاه الکساندرایت ۲۰۱۷ لیزر کرده ام و جواب نگرفتم؟

این پرسش از پایه اشتباه است!!

شات لیزر چیست؟

هر بار که توسط هندپیس، انرژی لیزر روی سطح پوست خالی می شود یک شات گفته می شود، در خیلی از مراکز لیزر موهای زائد ، هزینه لیزر را بر اساس تعداد شات محاسبه می کردند، اما امروزه در اکثر مراکز در سراسر دنیا بر اساس ناحیه محاسبه می شود.
در فیلم زیر هر بار که صدا دستگاه شنیده می شود یک شات لیزر زده می شود.

⚠️ مهم است بدانید که:

الکساندرایت نام دستگاه نیست و صرفا نام یک طول موج است. این طول موج که ۷۵۵ نانومتر است برای رفع موهای زائد بسیار پرکاربرد است. دستگاه های بسیار زیادی از شرق آسیا تا اروپا و امریکا قابلیت تولید این طول موج را دارند. ارزش این دستگاه ها حدود ۳۰-۴۰ میلیون تومان تا ۵۰۰-۶۰۰ میلیون تومان می باشد و متاسفانه عموم مردم به همه آنها می گویند دستگاه الکساندرایت!!

هزینه نگهداری و تجهیزات این دستگاه ها بسیار متفاوت است، شاید بسیار تعجب کنید به طور مثال دستگاه جنتل مکس پرو کمپانی کندلا که در حال حاضر گرانترین دستگاه لیزر موهای زائد در دنیا می باشد سالانه تقریبا چیزی بالغ بر ۲۰ الی ۵۰ میلیون تومان فقط هزینه نگهداری دارد این عدد تقریبا معادل یک دستگاه چینی یا اروپایی می باشد!!!

از طرفی دستگاه جنتل مکس پرو علاوه بر لیزر الکساندرایت که مخصوص پوست های روشن و نواحی روشن بدن می باشد، مجهز به لیزر ND:Yag اِندی یَگ با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر می باشد، این لیزر منحصرا برای نواحی تیره و پوست گندمی و تیره تر طراحی شده است، استفاده از لیزر الکساندرایت بر روی پوست های سبزه و نواحی تیره بدن دو حالت دارد:

– درجات پایین = عدم جوابگیری کامل
– درجات بالا = سوختگی و ایجاد عارضه

اما لیزر اندی یگ چون برای نواحی سبزه یا گندمی ساخته شده است می توان با حداکثر قدرت روی این پوست ها لیزر موهای زائد را انجام داد.

تفاوت هزینه لیزر موهای زائد به علت نوع خنک کننده ها

تمام دستگاه های لیزر به علت ایجاد گرمایی که در سطح پوست ایجاد می کنند ملزم به داشتن خنک کننده (یا کولینگ) می باشند، این کولینگ ها معمولا با باد ساده و یا ترکیب با آب کار می کنند و یا اینکه محل اتصال هندپیس به بدن را از فلز آلومینیوم می سازند که ایجاد حس سرما کند اما خب این روش نمی تواند به طور کامل جلوی گرما و حس سوزش ایجاد شده را بگیرد اما از طرفی این روش ها هزینه نگهداری پایینی دارند.

کمپانی کندلا در روشی که انحصارا به این کمپانی تعلق دارد به جای استفاده از باد ساده، از گازهای فوق سرد کرایوژن استفاده میکند، این خنک کننده که
DCD نام دارد، در چندمیلیونوم ثانیه، پیش از تابش پالس لیزر، کرایوژن را به سطح پوست شلیک میکند تا متوجه سوزش و درد نشوید، از طرفی با تکیه بر این سیستم می توان لیزر را با خیال راحت با درجات بالاتر بدون کوچکترین آسیبی انجام داد، در نتیجه تعداد جلسات با دستگاه جنتل مکس پرو در ۹۰ درصد افراد بین ۴ الی ۶ جلسه می باشد.

هزینه بالا دستگاه + هزینه های نگهداری بالا + هزینه گازهای کرایوژن (که فقط مختص این دستگاه است) باعث می شود تا در تمام دنیا تعرفه انجام لیزر موهای زائد با دستگاه جنتل مکس پرو گرانتر باشد.

همچنین این نکته را باید بدانید انتخاب نوع خنک کننده هنگام خرید دستگاه های کندلا می تواند به اختیار مراکز باشد. یعنی تمام دستگاه های کندلا دارای خنک کننده DCD نمی باشند، در برخی از مراکز هم در سراسر دنیا از نوع خنک کننده ساده آن یعنی ACC استفاده می شود این سیستم ارزان تر است و فقط از باد خنک بهره می برد.

مواد مصرفی در لیزر موهای بدن

در بسیاری از دستگاه ها برای پایین تر آوردن هزینه ها به طور مثال محل اتصال هندپیس به دستگاه قابل تعویض نیست، این یک ایراد محسوب نمی شود اما رعایت مثال بهداشتی را کمی سخت تر می کند، به طور مثال برای یک مراجعه کننده ناحیه تناسلی لیزر شده و برای مراجعه کننده بعدی صورت باید لیزر شود، فرصت بین این دو مراجعه کننده باید هندپیس با مواد ضدعفونی کننده تمیز شود.

جنتل مکس پرو

در دستگاه جنتل مکس پرو زائده ای در ابتدای هندپیس وجود دارد به نام دیستنس گیج که پس از هر مراجعه برای ساعت ها وارد مواد ضدعفونی کننده می شود و از یک دیسنتس دیگر استفاده می شود، این دیستنس گیج ها به طور استاندارد پس از گذاشته شدن در مواد ضدعفونی کننده قابلیت استفاده برای فرد بعدی را دارد، اما باز هم اگر فردی حساسیت داشته باشد می تواند با پرداخت هزینه، یک دیستنس گیج مخصوص خود داشته باشد و هر جلسه لیزر با خود همراه داشته باشد. (باز هم تاکید می شود نیازی به انجام این کار و هزینه اضافه نمی باشد و جای نگرانی نیست)

اینها مسائلی است که باعث می شود دستگاه جنتل مکس پرو، امنیت و جوابدهی بهتری نسبت به سایر دستگاه ها داشته باشد از طرفی به دلیل این هزینه ها، تعرفه انجام آن نسبت به سایر دستگاه ها بالاتر است.

همچنین جالب است بدانید معتبرترین کلینیک زیبایی در دنیا کلینیک Epione واقع در Beverly Hills کالیفرنیا می باشد، که مراجعین آن افراد مشهور و بازیگران می باشند، با مراجعه به وب سایت این کلینیک، در قسمت فرم تماس، می توانید اطلاعات دستگاه لیزر موهای زائد این کلینیک را درخواست کنید.

این کلینیک در حال حاضر برای رفع موهای زائد از دستگاه جنتل مکس پرو کمپانی کندلا استفاده می کند

عکس قبل و بعد لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چقدر است؟

بهتر است بدانید

برای محاسبه هزینه لیزر تناسلی باید بدانید لیزر موهای زائد ، نیاز به چندین جلسه دارد که تعداد جلسات به مولفه های بسیاری بستگی دارد (از همه مهم تر قدرت دستگاه و پس از آن ژنتیک و…) با دستگاه جنتل مکس پرو در ۹۰ درصد افراد در ۴ الی ۶ جلسه درمان نیاز دارد.

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی (بیکینی کامل = شامل بیکنی + خط بیکنی + خط باسن) در بانوان هر جلسه ۱۵۰ هزار تومان می باشد. همچنین فاصله جلسات هم ۲ ماه یکبار می باشد.

هزینه انجام لیزر موهای صورت خانم ها چقدر است؟

هزینه لیزر موهای زائد

هزینه لیزر کل صورت

۱۵۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد چانه

۳۰ هزار تومان
هزینه لیزر موهای زائد گردن

۴۰ هزار تومان

هزینه لیزر خط ریش

۴۰ هزار تومان

هزینه لیزر گونه ها

۵۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد پیشانی

۴۰ هزار تومان

هزینه لیزر پشت لب

۲۰ هزار تومان

 

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن خانم ها چقدر است؟

هزینه لیزر دست ها

۳۰۰ هزار تومان

هزینه لیزر بازوها

۱۵۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد ساعدها

۱۷۰ هزار تومان
هزینه لیزر پاها کامل

۴۵۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد ران ها

۲۹۰ هزار تومان

هزینه لیزر ساق پا

۲۱۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد خط شکم

۵۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد دور ناف

۳۰ هزار تومان
هزینه لیزر بیکینی

۱۲۰ هزار تومان

هزینه لیزر خط بیکینی

۶۰ هزار تومان
هزینه لیزر موهای زائد دور سینه ها

۵۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل ها

۶۵ هزار تومان
هزینه لیزر موهای زائد کمر

۱۵۰ هزار تومان

هزینه لیزر باسن

۱۸۰ هزار تومان

 

پکیج لیزر موهای زائد کل بدن ۱: ۷۰۰۰۰۰ تومان

کل پاها+بیکینی+خط بیکینی+ساعد دست ها+زیر بغل ها+خط شکم و دور سینه ها

 

 

پکیج لیزر موهای زائد کل بدن ۲: ۱۱۰۰۰۰۰ تومان

کل پاها+بیکینی+خط بیکینی+کل دست ها+زیر بغل ها+گودی کمر+روی باسن+کل شکم از زیر ناف+دور سینه ها

 

آیا لیزر شرایط تخفیف دارد؟

در صورتی که مبلغ لیزر موهای زائد بابت هر جلسه از ۴۰۰ هزار تومان بیشتر باشد، با پرداخت ۶ جلسه یکجا، ۳۰ درصد از کل مبلغ کسر خواهد شد.

تعرفه انجام لیزر موهای زائد آقایان چقدر است؟

تعرفه لیزر موهای زائد آقایان، برای افرادی که عدد مجموع قد و وزن آنها کمتر از ۲۶۰ باشد، ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته خواهد که فقط شامل پکیج های ۱و۲و۳ می باشد و شامل ناحیه ها به صورت تک تک نمی باشد.

هزینه لیزر موهای سینه و شکم

۵۵۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد پاها

۱ میلیون تومان
هزینه لیزر کمر

۵۰۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد سر شانه ها

۲۵۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل

۹۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

۴۰۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد باسن

۳۰۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد گونه/گوش/جلوی گردن

۱۵۰ هزار تومان

 

پکیج لیزر موهای زائد ۲۰۰۰۰۰۰ تومان

کل بدن

 

 

پکیج لیزر موهای زائد ۱۱۰۰۰۰۰ تومان

سینه و شکم+کل پشت کمر+زیر بغل ها+سر شانه ها

 

 

پکیج لیزر موهای زائد ۱۷۰۰۰۰۰ تومان

کل پاها+ناحیه تناسلی+باسن

 

 


  • لیدا مدنی
  • ۰
  • ۰

افرادی که به صورت مادرزادی لب های کوچکی دارند یا به دنبال بزرگ کردن لب و حجیم کردن آن هستند، مستعدترین افراد برای فرم دهی و برجسته کردن لب با تزریق ژل لب هستند.

مساله ای مهمی که باید در مورد بزرگ کردن لب با تزریق ژل لب باید بدانید این است: ژلی که قرار است برای خود تزریق کنید، از چه ماده ای ساخته شده است؟

این تصور که تمام افراد با انجام فرم دهی لب نتیجه خوبی خواهند داشت کاملا اشتباه است، در بسیاری از افراد، نتیجه بزرگ کردن لب همیشه خوب و راضی کننده نخواهد بود، به این دلیل که این افراد خود یا لب های حجیم دارند و یا عدم تقارن آنها مربوط به لب ها نمی باشد، به همین دلیل پزشک پس از معاینه به شما خواهد گفت که تزریق ژل لب در مورد شما توصیه می شود یا خیر؟

بزرگ کردن لب با تزریق زل لب

آیا بزرگ کردن لب با تزریق ژل لب درد دارد؟

در برخی از مطب ها فقط با استفاده از کرم های بی حسی موضعی تزریق ژل صورت انجام می شود، بله در این حالت بزرگ کردن لب درد زیادی دارد و معمولا خیلی از افراد دیگر تمایلی به تزریق ژل در آینده نخواهند داشت، ما در این مطب فقط با استفاده از بی حسی کامل عصب ناحیه لب، تزریق ژل لب را انجام می دهیم به گونه ای که اصلا احساس نخواهید کرد، این شکل از تزریق معمولا کمی مشکل تر است.

پروتز لب؟ تزریق ژل لب ؟ یا بزرگ کردن لب با چربی؟

  • در ابتدا به طور خلاصه باید تفاوت انواع ژل ها را بدانید:

در حال حاضر پرطرفدارترین نوع ژل برای تزریق زل صورت همان ژل های هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید نعمتی است که به صورت خدادادی در بدن ما وجود دارد. این ماده در لایه الاستین پوست و ذجاجیه چشم ما مانند یک اسفنج، وظیفه حفظ آب را دارد، جالب است بدانید با بالا رفتن سن، اصلی ترین دلیل نافرمی لب ها، همین از دست رفتن هیالورونیک اسید و به دنبال آن آب پوست است.

میزان ماندگاری ژل های هیالورونیک اسید چقدر است؟

ژل های هیالورونیک اسید حدودا شش ماه الی یک سال ماندگاری دارند و پس از آن رفته رفته به صورت طبیعی جذب می شوند و باید تمدید شوند. مزیت دیگر این ژل ها برای بزرگ کردن لب ها این است که اگر پس از تزریق به هر دلیل پشیمان شوید یا از نتیجه حاصله راضی نباشید با تزریق یک آنزیم کاملا به حالت اول باز می گردد (تزریق این آنزیم هیچ عارضه ای ندارد).
فرم دهی لب با تزریق ژل لب

بزرگ کردن لب با ژل های ماندگار

ژل های ماندگار اکثرا از ترکیبات پلی آکریل آمید ساخته می شدند و به دلیل ماندگاری طولانی بسیار وسوسه انگیز بودند؛ اما متاسفانه نتیجه برجسته کردن لب با این ژل ها معمولا عفونت، حرکت و غیره خواهد بود. از طرفی به هیچ عنوان قابل جذب نیستند و باید به روش جراحی تخلیه شوند. استفاده از  ژل های ماندگار به دلیل عوارض آن در تمام دنیا منسوخ شده است، اما متاسفانه به دلیل ذهنیت “یکبار هزینه تا آخر عمر” هنوز درخواست برای این استفاده از این نوع ژل ها در حجیم کردن لب هست و انجام هم می شود.

  • لیدا مدنی
  • ۱
  • ۰

داشتن لبخند زیبا می تواند افراد را جذاب تر کند. لبخند زیبا، نتیجه هماهنگی و هارمونی اجزاء صورت و فک و شکل دندان هاست. اصلاح طرح لبخند به منظور طراحی لبخند زیبا صورت می گیرد.

داشتن دندان های بد رنگ و نا مرتب می تواند تاثیر زیادی در کاهش اعتماد به نفس شما داشته باشد. داشتن دندان های زیبا و ردیف و البته سالم، لبخند شما را زیباتر می کند . برای رسیدن به لبخندی هالیوودی و شیک ممکن است تغییراتی در فرم لثه، طول دندان، فاصله و برجستگی دندان ها ایجاد شود تا در نهایت لبخندی زیبا حاصل شود. در واقع رابطه مستقیمی بین اجزای صورت، اندازه ها و رنگ و شکل آنها در ترکیب با یکدیگر وجود دارد که رعایت تناسب این روابط چهره را خواستنی و دوست داشتنی می کند.

امروزه با پیشرفت های موجود در دندانپزشکی هر فردی با هر مشکل در دندان می تواند اقدام به اصلاح طرح لبخند دندان نماید، که البته برای ماندگاری این ترمیم ها باید مراقبت های بعدی از آنها به درستی صورت گیرد.

طراحی لبخند

اصلاح طرح لبخند یا طراحی لبخند فرآیند بهبود ظاهر لبخند و داشتن لبخند زیبا است که توسط دندانپزشک  زیبایی از طریق یک یا چند روش زیبایی دندان از قیبل لمینیت یا  لامینیت ، ونیر یا کامپوزیت ونیر، باندینگ دندان، کاشت دندان و سفید کردن دندان یا بلیچینگ  و روکش گذاری با روکش های فول سرامیک، اصلاح لبخند لثه ای و غیره انجام می شود. با این روش ها رنگ، شکل، فرم، موقعیت و سایر موارد در دندان ها اصلاح می شود و لبخندی زیبا و جذاب به داوطلب اصلاح طرح لبخند هدیه می شود.

☑️ نکته قابل توجه در  اصلاح طراحی لبخند این  است که، این درمان تنها برای افرادی که دارای دندانهای نامرتب یا خراب و شکسته، و یا بد رنگ هستند، انجام نمی شود حتی برای کسانی که دندان های خوب و سالم دارند نیز گاهی با تغییراتی کوچک در فرم و یا سفید کردن دندان ها می توان تغییر مثبت  و چشمگیری را در ظاهر شخص ایجاد نمود.

انواع روش های اصلاح طرح لبخند

هر دهان و دندانی ویژگی های خاصی دارد و درک این ویژگی ها می تواند به ارائه خدمات دندانپزشکی زیبایی مناسب به هر فرد کمک کند. معمولاً، اصلاح لبخند لثه ای و اصلاح طرح لبخند دارای متد متعددی است و فرآیند اصلاح طرح لبخند دندان می تواند ترکیبی از روش های زیر باشد که تشخیص  و روند کار با متحصص و دندندانپزشک زیبایی است :

۱) باندینگ دندان

باندینگ دندان یک روش دندانپزشکی زیبایی مطمئن و بی خطر است که برای بهبود ظاهر خراشیده، ترک خورده، یا تغییر رنگ داده دندان ها به منظور اصلاح طرح لبخند استفاده می شود. از این روش می توان برای حذف فضاهای خالی بین دندان ها و نیز تغییر اندازه یا شکل دندان استفاده کرد. این روش در زمان کم و کمتر از یک ساعت امکان پذیر است. در باندینگ دندان می توان از بهترین رنگی که با دندان فرد مطابقت دارد برای تغییر رنگ دندان استفاده کرد.

۲) سفید کردن دندان

بلیچینگ یا سفید کردن دندان یکی از روش های متداول  برای اصلاح طرح لبخند است که برای افرادی که به دنبال داشتن لبخند زیبا با صرف زمان بسیار کم هستند، مناسب است. در این حالت بیماران می توانند فرآیند سفید شدن دندان را در مطب دندان پزشک یا در خانه انجام دهند. هر دو حالت این روش درمانی بسیار متداول است و می تواند نتایج فوق العاده در کوتاه مدت برای اصلاح طرح لبخند به همراه داشته باشد.

۳) ونیر پرسلاین یا لمینت دندان

ونیر پرسلاین که در اصلاح لامینت یا لمینت دندان نیز نامیده می شود نیز قابلیت اصلاح تعدادی از مشکلات و ترمیم زیبایی دندان برای اصلاح طرح لبخند را دارد. این نوع روکش بر روی دندان ها قرار می گیرد و به این ترتیب مشکلات ظاهری آنها همچون خراشیدگی، کجی، و تغییر رنگ را پنهان می کند. فقط در طول دو جلسه درمانی، لمینت دندان می تواند به شما یک لبخند حیرت انگیز هدیه دهد.

عکس ونیر دندان

۴) روکش دندان

برای ترمیم سریع دندان‌های آسیب دیده‌ می توان از یک روکش سرامیک با دوام که منطبق با رنگ طبیعی دندان شماست، استفاده شود.

۵) بریس‌های ارتودنسی

دو سیستم ارتودنسی (بریس های نامرئی و بریس های شفاف سرامیکی) وجود دارد که با استفاده از یک سری بریس‌های شفاف پلاستیکی، با احتیاط و به آرامی دندان‌های شما را صاف و مرتب می‌سازد.

جرم گیری دندان

۶) پر کردگی به رنگ دندان

استفاده از پر کردگی هم رنگ دندان جذاب تر و ایمن تر از روش های قدیمی است که در آنها از فلز برای پر کردن دندان ها استفاده می شود. امروزه می توان پر کردگی های فلزی قدیمی دندان را با مواد کامپوزیت دندانی سفید جایگزین کرد و به این ترتیب طرح لبخند را زیباتر جلوه داد.

ایمپلنت دندان

۷) کاشت دندان

اگر یک یا چند دندان خود را از دست داده‌اید، کاشت دندان و ایمپلنت را به شما توصیه می کنیم و توصیه می شود برای این منظور از یک انکور برجسته برای روکش دندانی یا بریج (پل دندان) استفاده  شود.

عکس اصلاح لبخند لثه ای

۸) اصلاح لبخند لثه ای

در بعضی افراد هنگام لبخند ، مقداری از لثه ها دیده می شود ، که به این حالت لبخند لثه ای می گویند. این مشکل امروزه با پیشرفتهایی که در علم دندانپزشکی روی داده قابل اصلاح است.

منبع نبض ما

  • لیدا مدنی
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • لیدا مدنی
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • لیدا مدنی